تست كرونا چقدر قابل اعتماد است؟

۵ بازديد

تست كرونا چقدر قابل اعتماد است؟

من به آزمايش خون (آگلوتيناسيون) كه IGM (آنتي بادي و آنتي ژن) را اندازه گيري مي كند ، ايمان چنداني ندارم. برخي از افراد از اين آزمايشات براي تشخيص نتايج بسيار بالا و پايين استفاده مي كنند و به بيمار مي گويند كار نكند يا برود و اين وضعيت بسيار بدي ايجاد كرده است. توصيه من اين است كه تحت هيچ شرايطي از اين آزمايشات آگلوتيناسيون استفاده نكنيد. تاييد تشخيص از طريق تست PCR است. سازمان بهداشت جهاني همچنين آماري از ايران را كه تحت آزمايش PCI قرار دارد ، مي پذيرد.
چرا برخي از بيماران Covid هنوز هم هفته ها بعد از بهبودي مثبت ارزيابي مي شوند؟لاشه ويروس ممكن است به مدت چند ماه در بدن بيمار بماند و آزمايش مثبت داشته باشد.
آيا اين افراد هنوز هم حامل محسوب مي شوند؟خير ، 2 تا 3 هفته پس از شروع علائم ، فرد ديگر حامل نيست.
شما به تاج گذاري تاج اشاره كرديد. آيا اين به دليل ترس بزرگي نيست كه متخصصان و مديران از روز اول در جامعه ايجاد كردند؟ آيا مي توان حجم شريان كرونر را كاهش داد؟اضطراب و وحشت بر روي تاج ناگهان در سراسر جهان رواج يافت ، و مردم فكر مي كردند اگر تاج را بگيرند مي ميرند. اين اضطراب به تدريج به افسردگي تبديل مي شود. مردم همچنين از آنچه پيش از اين بيماري اتفاق افتاده بود نگران بودند ، اما اين بيماري وقتي به وجود آمد بدتر شد. اينفودمي بدتر از خود بيماري همه گير است. Infodemism همه گير اخبار است كه در فضاي مجازي پخش مي شود و مي تواند نادرست يا بسيار اغراق آميز باشد. حتي ممكن است شخصي در آنجا چيزي بگويد كه از نظر علمي درست نيست. رفتن به اين فضا بدون داشتن دانش اساسي در مورد سلامتي شخصي و پزشكي ، اضطراب را افزايش مي دهد.
چگونه مي توان افراد مبتلا به بيماري انسداد قلب را بدون ترس در خانه مراقبت كرد؟ افرادي بوده اند كه كرونر داشته اند و خانواده آنها آنها را ترك كرده اند و از آنها مراقبت نمي كنند.فقط بايد ماسك بپوشيد. شخصي كه داراي تاج است بايد ماسك بپوشد و اتاق خود را ترك كند. كسي كه از او مراقبت مي كند ، هنگامي كه وارد اتاق مي شود ، بايد ماسك بپوشد و فاصله جسمي آن 1.5 ، 2 متر را رعايت كند. همچنين اتاق بايد به خوبي تهويه شود ، به خصوص اكنون كه گرم است و سيستم هاي تهويه هوا روشن هستند. رطوبت تهويه هوا سرعت انتقال ويروس را تسريع مي كند ، بنابراين براي تهويه بايد پنجره ها باز باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.