عرق كردن دست و پا در زنان كوتاه قد

۱۲ بازديد

آيا تا به حال به اين دليل اذيت شده ايد كه دست كسي را بفشاريد زيرا كف دستان شما عرق كرده است؟ آيا از پاهاي عرق كرده و بوي بد خود احساس شرم مي كنيد؟

شما تنها كسي نيستيد كه چنين مشكلي داريد. ميليون ها نفر در سراسر جهان از اين مشكل شكايت دارند. تعريق بيش از حد اغلب به دليل تأثير دماي محيط ، فعاليت شما يا استرسي است كه در معرض آن هستيد.

اصطلاح پزشكي كه براي تعريق زياد استفاده مي شود ، هايپرهيدروز است. اين شرايط مي تواند روي هر قسمت از بدن تأثير بگذارد ، اما معمولاً كف دست ، كف پا ، زير بغل و صورت را درگير مي كند. تصور مي شود كه هايپرهيدروز به طور ژنتيكي منتقل شود ، بنابراين اغلب بيماراني كه با اين مشكل روبرو مي شوند ، يكي از نزديكانشان با همان شكايات است.

علت اصلي تعريق زياد ، بيش فعالي اعصاب كنترل كننده غدد عرق است. اين فعاليت بيش از حد مي تواند با اثر برخي داروها ، يائسگي در زنان ، سو abuse مصرف مواد ، چاقي و برخي بيماري هاي عفوني مانند مالاريا و سل ايجاد شود.

هايپرهيدروز باعث ناراحتي بيماران مي شود و فعاليت هاي روزمره آنها را مختل مي كند. آنها از مشكل خود احساس نگراني و شرم مي كنند. با اين حال ، برخي از داروهاي خانگي مي توانند به شما كمك كنند تا با شكايت خود كنار بياييد و زندگي خود را بدون نگراني هاي بي مورد پيش ببريد.

سركه سيب

يكي از موثرترين درمان هاي خانگي كه مي تواند به شما در مقابله با كف دست و كف عرق كمك كند سركه سيب است. اين خاصيت قابض طبيعي دارد ، كه با كوچك شدن منافذ به كنترل تعريق بيش از حد كمك مي كند. مصرف سركه سيب از طريق دهان همچنين به تعادل PH بدن كمك مي كند.

براي استفاده از خواص مفيد سركه سيب شب قبل از خواب ابتدا ناحيه مشكل بدن را با آب ولرم بشوييد. سپس با پنبه سركه سيب را ماليده و بگذاريد خوب خيس بخورد. صبح دوش بگيريد يا حمام كنيد و پس از خشك شدن پوست ، كمي پودر بچه را روي مناطق مشكل قرار دهيد.

نشاسته ذرت

يكي ديگر از داروهاي خانگي كه مي تواند در مبارزه با هايپرهيدروز به شما كمك كند نشاسته ذرت است. به عنوان ضد تعريق طبيعي عمل مي كند ، رطوبت اضافي را جذب مي كند و بوها را خنثي مي كند.

مقادير مساوي نشاسته ذرت و جوش شيرين را مخلوط كرده و مخلوط حاصل را در يك بطري پودر كودك خالي قرار دهيد. نواحي بدن را كه بيشتر عرق مي كنيد خشك كرده و كمي از مخلوط نشاسته ذرت استفاده كنيد.

آب ليمو

آب ليمو به عنوان يك خوشبو كننده طبيعي عمل مي كند. همچنين به از بين بردن باكتري هايي كه مي توانند در ايجاد بوي بد دهان كمك كرده و پوست شما را شاداب و معطر نگه دارد كمك مي كند.

آب يك ليمو را فشار دهيد ، 1 قاشق چاي خوري جوش شيرين به آن اضافه كنيد و خوب مخلوط كنيد. مخلوط حاصل را در مناطقي از بدن كه بيشتر عرق مي كنيد بماليد. 10 دقيقه صبر كنيد و سپس بشوييد.

گلاب

گلاب معروف نه تنها يكي از بهترين مواد مقوي است كه مي توانيد براي صورت استفاده كنيد ، بلكه داروي بسيار خوبي براي مقابله با تعريق زياد است. اين خاصيت قابض دارد و توليد بيش از حد عرق را كنترل مي كند. يك پنبه را در گلاب خيس كنيد و مناطق مشكل دار را با آن بماليد. اين روش را چندين بار در روز تكرار كنيد.

روغن نارگيل

روغن نارگيل ضد تعريق بسيار خوبي است. اسيد لوريك ، كه در آن موجود است ، باكتري هاي مضر را كه مي تواند بر روي پوست قرار بگيرد و مسئول بوي نامطبوع پوست هستند ، از بين مي برد. كمي روغن نارگيل برداشته و آن را به پوست دست و پا بماليد تا عرق شما قطع شود و پوست تغذيه شود. بهتر است اين كار را بعد از استحمام انجام دهيد.

 

منبع :

https://hamsartime.ir/the-reason-for-the-attractiveness-of-short-women/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.