پتاسيم براي افزايش ميل جنسي

۱۷ بازديد

آيا پتاسيم براي رابطه جنسي فوايدي دارد؟ پتاسيم يك ماده معدني است كه علاوه بر الكتروليت بودن در غذاها يافت مي‌شود، زيرا الكتروليت‌ها تكانه‌هاي الكتريكي را در كل بدن هدايت مي‌كنند و اين امر آن را براي بسياري از عملكردهاي بدن مفيد و پشتيباني مي‌كند و در اينجا ذكر اين نكته ضروري است. پتاسيم در بسياري از منابع غذايي يافت مي شود كه شامل موارد زير است: [1] ميوه ها، كيوي، پرتقال ، آناناس، موز و زردآلو. سبزيجات كه مهمترين آنها سبزيجات برگدار ، هويج و سيب زميني است.

گوشت بدون چربي. انواع غلات. لوبيا و آجيل. معمولاً افراد نياز به پتاسيم خود را با رعايت يك رژيم غذايي متعادل تامين مي‌كنند، [1] و بر اين اساس ، دوز لازم و كافي براي نياز فرد به پتاسيم 4.7 گرم در روز براي بزرگسالان و همين مقدار براي زنان باردار برآورد مي‌شود. دوز براي زنان شيرده 5.1 گرم در روز تخمين زده مي شود. [2] ممكن است اختلال نعوظ را بهبود بخشد آيا شواهدي مبني بر فوايد پتاسيم در بهبود و درمان اختلال نعوظ وجود دارد؟ بر اساس مطالعه منتشر شده در سال 2019 پس از ميلاد، كه طارق الاسدي، استاد و دكتر از دانشگاه بيرمنگام، روي آن كار كرده و به تحقيق در مورد تأثير پتاسيم در تقويت ميل جنسي، بر اساس اهميت آن در نعوظ، پرداخته است. كه در ادامه به آن اشاره خواهد شد: [3] اختلال نعوظ و اختلال در نعوظ رخ مي دهد با سن و بيماري رگ هاي خوني، همراه با فشار خون بالا، سيگار كشيدن و ديابت است. اين مطالعه روش علمي را كه منجر به نعوظ مي‌شود، با اشاره به عوامل مؤثر بر اين فرآيند توضيح داد. نتايج به اين نتيجه رسيد كه «افزايش سطح پتاسيم از طريق جابه‌جايي ژن‌ها يا حتي از طريق استفاده از مهاركننده‌هاي PDE5 يا مهاركننده‌هاي فسفودي استراز به بهبود درمان ED كمك مي‌كند». مطالعه اي در سال 2017 در دپارتمان زيست پزشكي دانشگاه آرهوس، دپارتمان علوم زيست پزشكي و دپارتمان زيست شناسي و شيمي در دانشگاه كاتوليكا دل ماله با هدف ارزيابي تاثير فعال كردن كانال هاي كلسيم-پتاسيم بر عملكرد نعوظ انجام شد. موش‌ها و دلايل آن چنين بود: [4] ابزارهاي اندازه گيري در بدن موش ها براي نظارت بر موارد زير نصب شد: اندازه گيري فشار متوسط ​​شرياني الكتروكارديوگرام. كانال هاي كلسيم با بالا بردن سطح خارج سلولي آن فعال شدند. بهبودي در عملكرد نعوظ در موش ها مشاهده شد اما با تغييرات جزئي در ECG. پتاسيم ممكن است عملكرد نعوظ را بهبود بخشد، اما قبل از اينكه بتوان از آن به عنوان يك درمان استفاده كرد، مطالعات بيشتري لازم است. ممكن است بر ميزان موفقيت آميزش جنسي تأثير بگذارد آيا مطالعاتي وجود دارد كه اثربخشي پتاسيم را در بهبود ميزان رابطه جنسي ثابت كرده باشد؟

آره؛ مطالعه منتشر شده در سال 2016 در مجله بين المللي سلامت مردان، كه توسط چندين محقق از دپارتمان اورولوژي از دانشگاه كره در كره انجام شد و به تحقيق در مورد سودمندي پتاسيم و ارزيابي تأثير آن در بيماري پيروني مي پرداخت، به شرح زير است. بياني از برجسته ترين دلايل آن است: [5] تقريباً 109 بيمار مبتلا به بيماري پيروني در اين مطالعه شركت كردند و از ژانويه 2011 تا دسامبر 2014 تحت درمان قرار گرفتند و به دو گروه به شرح زير طبقه بندي شدند: گروه 1: شامل 44 بيمار بود كه روزانه 12 ميلي گرم پاراآمينوبنزوات پتاسيم تحت درمان قرار گرفتند. گروه B: 65 بيمار تحت درمان با تاموكسيفن 20 ميلي گرم و استيل-ال-كارنيتين 300 ميلي گرم دو بار در روز با مهاركننده فسفودي استراز نوع 5. توانايي آنها در انجام رابطه جنسي درد در حين نعوظ. اندازه پلاك به علاوه زاويه تخميني انحناي آلت تناسلي. نتايج به اين نتيجه رسيد كه "30 بيمار از 40 بيمار - حدود 68.2٪ از كل بيماران - درمان را در عرض 12 هفته متوقف كردند، در حالي كه 5 بيمار - تخميني 7.7٪ از كل گروه دوم - درمان را متوقف كردند." زاويه انحناي آلت تناسلي، نتايج همچنين نشان داد نرخ پاسخ بهتري به درمان تركيبي نسبت به بيماراني كه پتاسيم درماني دريافت كرده بودند در مقايسه با بيماراني كه زاويه كمتر از 30 درجه نسبت به انحناي آلت داشتند، در حالي كه ميزان مقاربت موفق به طور قابل توجهي بود. بالاتر در گروه دوم". احتياطات پتاسيم آيا دسته بندي هايي وجود دارد كه پتاسيم براي هر شرايطي ممنوع است؟ توجه به اين نكته حائز اهميت است كه برخي از افراد مصرف پتاسيم اثرات منفي بر سلامتي آنها دارد و بنابراين لازم است قبل از شروع مصرف با پزشك مشورت كنند تا از بروز عوارض ذكر شده جلوگيري شود و موارد زير ضروري است. بياني از بارزترين اين موارد است: [6] آلرژي به پتاسيم يا هر داروي ديگري. تداخلات دارويي با پتاسيم، بنابراين مهم است كه به پزشك و داروساز در مورد داروهايي كه بيمار مصرف مي كند، به ويژه داروهاي زير اطلاع دهيد: مهاركننده هاي ACE مانند كاپتوپريل، انالاپريل و ليزينوپريل. ديورتيك ها؛ ويتامين ها؛ آميلورايد، اسپيرونولاكتون يا تريامترن. بيماري قلبي، بيماري كليوي يا بيماري آديسون . بارداري و شيردهي و يا در موارد برنامه ريزي بارداري و به خانمي كه در حين مصرف پتاسيم متوجه بارداري خود شد، سريعاً با پزشك خود تماس بگيرد. در صورت انجام اعمال جراحي كه شامل جراحي دندان مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.