نظر رئيس جمهور در رابطه با فروش نفت به مردم

۹ بازديد

رئيس جمهور جمهوري اسلامي ايران ضمن تأكيد مجدد اينكه ايالات متحده حق استفاده از مكانيسم ماشه براساس قطعنامه 2231 را ندارد ، گفت: "ما يك سال ، دو و سه سال مقاومت كرديم و مقاومت خود را ادامه خواهيم داد."حجت الاسلام حسن روحاني امروز در كابينه اظهار داشت: به دليل اينكه آمريكا از چارچوب شوراي امنيت سازمان ملل خارج شده است ، ديگر عضو اين پيمان نيست و نمي تواند از ساز و كار ماشه استفاده كند. وي گفت: "اين دوره به پايان مي رسد ، اگر كسي در ايران فكر كند كه حكومت استبدادي كاخ سفيد و تحريم هاي ظالمانه دائمي است ، آنها اشتباه هستند ، زيرا هم زنده نمي ماند و هم تحريم ها شكسته مي شود."
 رئيس جمهور برنامه فروش نفت را به عنوان افتخار دولت و به نفع مردم و كشور دانست و گفت: "اين طرح با رضايت كامل روساي نيروها اجرا مي شود."به گزارش ايرنا ، "حسن روحاني" صبح چهارشنبه در جلسه كابينه ، ماه محرم را يك مدرسه بزرگ و بزرگ در جامعه ، جهان شيعه و اسلامي و حتي در مناطق بزرگ جهان توصيف كرد و گفت: "همه مي آموزند. از اين مدرسه عالي. " . امام حسين (ع) از ابتداي سفر به همه نشان داد كه چه مسيري را انتخاب كرده اند. شب بعد آنها به عراق و كربلا مي رفتند و مي گفتند هركسي كه آماده جان خود را فدا كند و مشتاق ديدار با خدا است ، مي تواند با ما حركت كند. رئيس جمهور با بيان اينكه مقصد و مسير كاروان حسيني مشخص است ، بيان كرد: وقتي اخبار در همان كارواني كه براي برخي از مردم دلسرد كننده بود به امام حسين (ع) رسيدند ، وي در خطبه اي گفت كه افراد بسياري در اين دنيا وجود دارند كه هستند. خدمتگزاران قدرت ، مقام و ثروت. وقتي روز امتحان فرا رسد ، آنهايي كه به زبان خود گفتند ما ديندار هستيم ، تعداد مؤمنان واقعي كاهش مي يابد.ذات هر ملتي به سختي نشان داده مي شودوي ادامه داد: امام حسين (ع) به ما مي گويد براي روز سختي ها و امتحانات آماده شويد. زندگي فراز و نشيب هايي دارد و هر ملت و ملتي روزهاي سختي را در پيش رو دارد. ذات هر ملتي به سختي نشان داده مي شود. همانطور كه بسياري از معادن وجود دارد كه برخي از آنها با ارزش و برخي از آنها نيز بي ارزش هستند ، برخي افراد گران هستند كه اين يك ويژگي روز است. رئيس جمهور با بيان اينكه مردم در محرم ، مانند هر سال ، عشق خود را به خانواده ولايت و امام حسين (ع) نشان مي دهند ، خاطرنشان كرد: ايران قرنها پرچمدار حامل عزاي امام حسين (ع) بوده است. اگرچه ممكن است شكل عزاداري ها متفاوت باشد ، اما بايد دستورالعمل ها را دنبال كرده و از تجمع خودداري كنيم. يكي از راه هاي عزاداري رسيدن به اهداف امام حسين (ع) است. اين اهداف احترام به شريعت و آيين ها است و يكي از اصول مذهبي احترام به زندگي فرد و مردم است.

رئيس جمهور جمهوري اسلامي ايران با تأكيد بر اينكه ايالات متحده حق ندارد مطابق قطعنامه 2231 حق استفاده از ماشه را داشته باشد ، گفت: "ما يك ، دو و سه سال مقاومت كرديم و مقاومت خود را ادامه خواهيم داد."حجت الاسلام حسن روحاني امروز در كابينه خود گفت: از زمان خروج ايالات متحده از شوراي امنيت سازمان ملل ، ديگر عضو اين پيمان نيست و نمي تواند از ماشه استفاده كند. وي گفت: "اين دوره به پايان مي رسد ، اگر كسي در ايران فكر كند كه حكومت استبدادي كاخ سفيد و تحريم هاي سخت دائمي است ، آنها اشتباه هستند زيرا هم زنده نمي مانند و هم تحريم ها نقض مي شود."
 رئيس جمهور برنامه فروش نفت را يكي از جوايز دولت و براي خير مردم و كشور دانست و گفت: "اين طرح با رضايت كامل روساي نيروها اجرا مي شود."به گزارش ايرنا ، حسن روحاني در جلسه كابينه صبح چهارشنبه ، ماه محرم را يك مدرسه بزرگ و بزرگ در جامعه ، جهان شيعه و اسلامي و حتي در بخش هاي وسيعي از جهان توصيف كرد و گفت: همه در اين مدرسه عالي تحصيل مي كنند. ... امام حسين (ع) از همان ابتداي راه خود به همه نشان دادند كه چه مسيري را انتخاب كرده اند. در شب بعد از عزيمت به عراق و كربلا ، آنها گفتند كه هر كس آماده است جان خود را فدا كند و آرزوي ديدار با خدا را دارد مي تواند با ما حركت كند. رئيس جمهور با بيان اينكه مقصد و مسير كاروان حسيني مشخص است ، گفت: وقتي اين خبر به همان كارواني رسيد كه به امام حسين (ع) رسيد كه عده اي را نااميد كرد ، وي در خطبه اي گفت كه افراد بسياري در اين دنيا وجود دارند كه خدمتگزار قدرت هستند. موقعيت و ثروت وقتي روز امتحان فرا رسد ، آنهايي كه به زبان خودشان گفتند ما ديندار هستيم ، تعداد مؤمنان واقعي كاهش مي يابد.ذات هر ملتي به سختي آشكار مي شودوي ادامه داد: امام حسين (ع) به ما مي گويد براي روز سختي ها و امتحانات آماده شويد. زندگي فراز و نشيب هايي دارد و هر ملت و ملتي روزهاي سختي را در پيش رو دارد. ذات هر ملتي به سختي آشكار مي شود. درست همانطور كه معادن زيادي وجود دارد كه برخي از آنها با ارزش و برخي بي فايده است ، برخي افراد گران قيمت هستند كه اين يك ويژگي روز است. رئيس جمهور با بيان اينكه ايران به عنوان قرن گذشته مأمور استاندارد عزاداري امام حسين (ع) بوده است ، گفت: ساكنان محرم مانند هر سال عشق خود را به خانواده ولايتي و امام حسين (ع) نشان مي دهند. اگرچه شكل عزاداري متفاوت است ، اما بايد دستورالعمل ها را دنبال كنيم و از تجمع خودداري كنيم. يكي از راههاي عزاداري رسيدن به اهداف امام حسين (ع) است. اين اهداف احترام به شريعت و مناسك است و يكي از اصول مذهبي احترام به زندگي شما و مردم است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.