افزايش تعرفه اينترنت اپراتورها

۱۲ بازديد

بسته هاي اينترنتي اپراتورهاي كشور كه مهاجرت آنها نزديك به 40 روز به طول انجاميد با افزايش تعرفه بازگشتند. افزايش تعرفه ، كه در مورد آن ، برخلاف قول مقررات ، به طور واضح پاسخي نداده است. در اوايل هفته جاري ، "حسين فلاج جوشقاني" در توييتر از بازگشت بسته هاي اينترنتي كه از برنامه هاي اين دو اپراتور از 4 ژوئيه حذف شده بود ، خبر داد. البته بازگشت بسته ها ، كه در آن شب وعده داده شده بود ، با چند ساعت به تعويق افتاد. رئيس تنظيم كننده همچنين قول داد كه در اين زمينه با رسانه هاي گروهي صحبت كند و از نتيجه به اطلاع عموم مي رسد. گران در ابعاد كوچكترپيگيري هاي انجام شده براي صحبت با تنظيم كننده نتيجه اي نداشته است ، اما سوال مهمي كه پس از بازگشت بسته هاي اينترنتي مشاهده مي شود ، اين است كه چرا برخي از بسته هاي اينترنتي 10 تا 15 درصد گرانتر هستند و اختلاف قيمت در بسته هايي كه اپراتورها ارائه مي دهند وجود دارد. سايت و برنامه. ، آيا با شفافيت همراه نبوده است؟ در روزي كه تعرفه اينترنت در برخي بسته ها بيش از 100٪ افزايش يافته است ، كاربران مي توانند به سايت هاي دو اپراتور مراجعه كنند تا اين بسته را با قيمت قبلي خريداري كنند. حتي اكنون ، بازگشت بسته ها به برنامه ها با اختلاف قيمت روبرو است. به عنوان مثال ، يكي از اپراتورها يك بسته اينترنتي 12 گيگابايتي موبايل را در اپليكيشن با قيمت 46000 تومان به فروش مي رساند ، در حالي كه اين بسته با 40،000 تومان در سايت همين اپراتور قابل خريداري است. اين اختلاف قيمت در حقيقت مانند قبل است كه اكنون در مقياس كمتري انجام مي شود.
آيا داستان ارزش افزوده تكرار مي شود؟موضوع ديگر بازگشت مبالغي است كه طبق گفته وزير ارتباطات و رئيس سازمان تنظيم مقررات بايد به كاربران برگردد. اما هنوز هيچ خبر جديدي در اين باره وجود ندارد و تنها چيزي كه كاربران مي دانند اين است كه مبلغ 600 ميليارد تومان بدهي اتفاق افتاده است. فروش و بازگشت پول به كاربران موضوعي است كه سال گذشته در رابطه با كلاهبرداري ها و وعده هاي ارزش افزوده تكرار شد. آنها همچنين بازپرداخت سرمايه گذاري را پرداخت كردند. اما اكنون مي بينيم كه پس از گذشت بيش از 10 ماه ، هنوز هيچ خبري نيست.

 

اخبار اقتصادي0منتشر شده: 05/29/1399 ساعت 17:45 كد مطلب: 228281نرخ اينترنت افزايش يافته استنرخ اينترنت افزايش يافته استگروه اقتصادي: بسته هاي اينترنتي اپراتورهاي كشور كه مهاجرت آنها تقريباً 40 روز به طول انجاميد ، با افزايش تعرفه ها بازگشتند. در مورد افزايش تعرفه هيچ واكنشي واضح مشاهده نشده است كه برخلاف وعده هاي تنظيم كننده ها ، آن را دنبال نكرد. در اوايل اين هفته ، حسين فلاج جوشاگاني در توييتر از بازگشت بسته هاي اينترنتي كه از 4 ژوئيه از برنامه هاي اين دو اپراتور حذف شده اند ، خبر داد. البته ، بازگشت بسته ها ، كه قرار بود همان شب اتفاق بيفتد ، چند ساعت به تأخير افتاد. رئيس تنظيم كننده همچنين قول داد كه در اين باره با رسانه ها صحبت كند و از نتيجه به اطلاع مردم برسد. گران براي ابعاد كوچكترمذاكرات بيشتر با تنظيم كننده كمكي نكرد ، اما مسئله مهمي كه بايد پس از بازگشت بسته هاي اينترنتي مشخص شود ، به همين دليل است كه برخي از بسته هاي اينترنتي 10 تا 10 درصد بيشتر و تفاوت در قيمت بسته هاي ارائه شده توسط اپراتورها در سايت و در برنامه آيا با شفافيت همراه نبود؟ در روزي كه در برخي از بسته ها تعرفه اينترنت بيش از 100 درصد افزايش يافت ، كاربران مي توانند به سايت هاي دو اپراتور مراجعه كنند تا بسته را با همان قيمت خريداري كنند. حتي اكنون ، بسته هاي بازگشت به برنامه ها با اختلاف قيمت روبرو هستند. به عنوان مثال ، يكي از اپراتورها يك بسته اينترنت 12 گيگابايتي را در يك برنامه با قيمت 46000 توماني به فروش مي رساند و اين بسته را مي توان در وب سايت همان اپراتور با قيمت 40،000 تومان خريداري كرد. اين اختلاف قيمت تقريباً مانند قبل است ، اما اكنون در مقياس كمتري انجام مي شود.
آيا داستان ارزش افزوده تكرار مي شود؟موضوع ديگر بازپرداخت مبالغي است كه طبق گفته وزير ارتباطات و رئيس هيئت نظارتي بايد به كاربران برگردانده شود. اما تاكنون هيچ خبر جديدي در اين باره وجود ندارد و تنها چيزي كه كاربران مي دانند اين است كه مبلغ بدهي 600 ميليارد جلد بود. فروش و بازپرداخت پول به كاربران موضوعي است كه در سال گذشته با توجه به كلاهبرداري و وعده هاي ارزش افزوده عود كرده است. آنها همچنين بازپرداخت سرمايه گذاري را پرداخت كردند. اما اكنون مي بينيم كه بعد از گذشت بيش از 10 ماه هنوز هيچ خبري نيست.
قيمت افزايش قيمت - حق اپراتور؟هفته گذشته وزير ارتباطات در حاشيه جلسه كابينه و در مقابل خبرنگاران درباره افزايش قيمت اپراتور گفت: وي افزود: شيوع تاج باعث افزايش استفاده مردم از اينترنت شده است و گزارش شده است كه درآمد آنها در برخي از ماه ها 40 درصد رشد داشته است. جهرمي خاطرنشان كرد: "هزينه هاي اپراتورها مانند اجاره ، مسائل فني و نيروي كار ثابت است ، اما درآمد آنها بسيار خوب شده است. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.